Keitä olemme?

Kätevät ja tekevät Liinut - olemme aktiivisia ja yhteisöllisiä leijonia Lammilta, Tuuloksesta, Hauholta ja Hämeenlinnasta. Kokoonnumme joka kuukauden neljäntenä tiistaina klo 18.30, yleensä Tuuloksen Kapakanmäellä. Näin olemme tehneet jo vuodesta 2010, jolloin klubimme perustettiin. Auttaminen, paikallisuus, luotettavuus ja vapaaehtoisuus kiteyttää klubimme arvomaailman. Olemme auttamassa omalla paikkakunnallamme kohteissa, mihin yhteiskunnan apu ei aina ulotu.

Miten toimimme?

Palvelutyömme on hyvin monimuotoista, vuosien varrella olemme tehneet palvelutyötä ikäihmisten virkistystoimitaa järjestämällä, esimerkiksi ulkoilutusta ja lauluhetkiä.

Lastentapahtumista ehkä tunnetuin on talvitapahtuma, joka on järjestetty vuosittain Kauppakeskus Tuulosen alueella. Tapahtumassa on ollut lapsille kaikenlaista mielenkiintoista tekemistä - hiihtokilpailut, poniajelua, koirarekeä, taidepajaa, ongintaa ja mieleenpainuvia hetkiä esim Duudsonien kanssa.

Muistamme stipendein vuosittain koulunsa päättäviä nuoria, olemme myös tukeneet nuoria urheilijoita heidän harrastuksissaan ja auttaneet vähävaraisia perheitä niin tuote- kuin rahalahjoituksin.

Jotta meidän on mahdollista antaa taloudellista tukea sitä tarvitseville, teemme palvelutyön lisäksi myös varainkeruuaktiviteetteja. Saatat nähdä meidät narikkahommissa, tarjoilemassa kahvia tai puuroa, saatat nähdä meidät myös urheilutapahtumissa järjestelemässä kaikenmoista.

Klubitoiminta

Kokoontumiset noin kerran kuukaudessa erilaisilla teemoilla kuuluu myös klubitoimintaamme. Paitsi että yhdessä päätämme palvelu- ja varainkeruukohteistamme, osaamme myös pitää hauskaa. Olemme käyneet tutustumassa ihmeellisiin ja erikoisiin paikkoihin, olemme istuneet iltaa isommalla ja pienemmällä kokoonpanolla, juhlavasti ja rennosti. Taide- ja kulttuuriretket laajalla skaalalla kuuluvat myös klubimme kokoontumisiin. Meidät löytää myös liikkumassa luonnossa, sieniretkillä, villasukkajuoksulla tai sauvalenkillä.

Varainkeruussa Ironman-kisoissa 2023. Leena, Eeva-Liisa ja Henna.